roligt

Idag i mataffären cirkus klockan 12 med mamma, på en tisdag
 
Jag - shit vilken hemsk känsla jag precis fick
Mamma - vadå?
Jag - jag känner mig... mig... mig arbetslös. Vad hemskt.
*förmodligen arbetslös asiat kollar snett på mig*
Mamma - va?
Jag - varför jobbar inte folk? Varför är det så många här? Klockan är tolv?
 
(Nu vill jag bara påpeka att min mamma jobbar kväll idag, men nej, tänker inte tro att alla andra i mataffären gör det också. Vägrar. Skaffa jobb för i helvete.)
 
Annan rolig grej, berättar om synd uppdraget för pappa. Läser upp lite olika förslag:
 
Jag - men vi har vällust, typ, prostitution, narkotika, trafficking, ja sånt
Pappa - men....... är inte det bara typ kriminalitet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0