Livslusten ligger på 0

Jag har i säkert två två månaders tid (förmodligen frya månader, men två lät bättre) varit besatt i en skjorta. Idag hittade jag den. Livsglädjen steg över verkligheten. Jag sprang till mammsen som var villig att hjälpa till med betalningen. När allt var fixat så såg jag, vi båda såg. Frakten från usa kostade lika mycket som själva plagget. Där sjönk jag ner och undrade varför ingen hade kidnappat mig till usa.
-
Jag vill så ha den tröjan. Men priset, ah. Tänk om den inte passar liksom. De betyder att man behöver betala frakten en gång till. Livet är för jobbigt.

Kommentarer
Postat av: José

Vad är det för skjorta??? En med USA flaggan?

2012-03-02 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0