dans le future je veux...

Jag blev sjukligt sugen på att flytta hemifrån. Till en liten etta i en stad, där jag inte känner en ända själ. San Francisco lockar mer för varje dag.
-
Jag har en framtidsplan att berätta för er:
(19 år)2013 - Tar studenten.
(19 år)2013/höst - Jobbar, jobbar och jobbar.
(20 år)2014/höst - Volentär i sydamerika
(21 år)2015/höst - Återgår till att jobba.
(22 år)2016/sommar - flyttar till San Francisco
(22 år)2016/höst - Påbörjar en arkitektutbildning i San Francisco
Sen efter det, vill jag leva stabilt men spontant.
-
ps.  Jag har ingen aning om det finns någon bra arkitektutbildning i S.F. Men jag vill bo där och så råkar jag vara intreserad utav arkitektur. Inte svårare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0