foevah

tja.
vad vill du?..
-
Nä men serri. Dog nästan flera gånger idag. Cyklade till Biblioteksgatan. Det mest riskabla på ditvägen var att jag letade efter en ringandes mobil i en väska i cykelkorgen medans jag körde på en trafikerad väg, hittade den och pratade och styrde med en hand ett bra tag. Men de var inte så farligt.
Påväg från biblioteksgatan, då du. Då körde jag mot enkelriktat inte bara en, utan två gånger. Den ena gången var under en smal gata då jag var - si så där - två centemeter från de förbipasserande bilarna. Andra gången var efter en rondell. OOff, jag är verkligen bra i trafiken. Men jag lever. Som vanligt klarar jag mig oskadd.
-
Jag var då på jakt efter skjortan (nej, josé inte usa skjorta. De är en med bortklippta axlar. Otrooligt fin!!). Men som jag viste redan innan fans den inte där. Dock kom jag hem med en jeansjacka. Frän. Fin. Som något slags tröstpris.
-
Nu skajagnog ta o köpa/kolla på sportkläder(?). Du vet, jag skaffa gymkort igår. Vill ha bra kläder. Tog en pause på två timmar med att äta mat. Innan jag ska gå ut igen. Åt precis klart. Nu är jag hungrig igen... Vad äre för fel på mig. Jag äter alltid för två och nu, kommer jag börja äta för fyra? Ush vad jag är hungrig.
-
Aja, du som orkade läsa igenom allt får ta äran som 'cool'. Den äru värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0