tysk??!

TJa! Här sitter jag och tycker i mig en daim. mmmm. gott!
I vilket fall väntar jag på att ugnen ska bli varm nog för att tryca in mina torskar i. Vi ska äta torsk till midda. Bror min var orolig att det skulle bli något vegetariskt, i och med att jag lagar. Men icke sa nicke. Fisk är jag okej med att laga. mmm. Maten kommer o bli god! Tror dock att ingen annan kommer gilla det (bror o pa). Men vad vet jag. inom parantes. Jag vet att ingen bryr sig. Men någon måste underhålla bloggen då och då, även om det handlar om något ocoolt som detta. utom parantes punkt.
och helt ärligt... Tänker ni normala köttätare på mat när ni ser nästa bild? ökar aptiten?
Det gör jag.. Och absolut inte, jag mår snarare illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0