uppdrag

Okej.. Jag har typ inte haft något liv idag, som om jag någonsin har det. Jag har kollat runt på youtube (som jag gör ovanligt mycket nu för tiden) och fastnade på en tjej som har trichotillomani. Kul tjej, begåvad och allt sånt där.
-
I alla fall. Jag kom på under den tiden att jag leker väldigt mycket med mitt hår. Om jag ska vara ärlig ville jag hela tiden röra mitt hår efter att jag började titta, men jag tillät inte mig sjävl. Jag säger hela tiden att jag tappar fett mycket med hår, men de kanske är så att jag drar ut det... I alla fall. Tänk om det utvecklas till trichotillomani, det vill jag inte.
-
Så från och med idag, 21 Januari 2012, ska jag sluta att röra mitt hår. Om ni märker att jag gör det. Påpeka gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0