sömn

Sitter i en fotölj i mitt rum med datorn i knät. 
Somnade en längre stund, sittandes.
När jag vaknade igen, kramade jag om datorn.
Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.
Men ni anar inte hur sugen jag är på en Subway macka.
Jag spanar in deras sida nu.
Kollar hur man beställer, bara för att.
Jag blir så hungrig.
Jag dregglar, min mage ekar, medans jag jespar konstant.
Tumblr_lxfof7e7uh1qhkchgo1_500_large
Jag tar givetvis en veggie subway - vad annars.
Photo-scaled-10004_large
Det måste vara Parmesan & Oregano bröd.
Photobucket - Video and Image Hosting
En subway cookie skulle inte sitta fel
Cookies_160711706_large
Ingen kan tycka att det här ser fräsht ut!
Tumblr_lwq96zdpoz1qbg3oao1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0