Prinskorv

T-J.A.
.
Jag är lite chockerad över hur snälla folk kan va.
Ja. Alla ställde in fotograferingen idag. awesome!
Nä men de var för det bästa för mig också faktiskt. Behöver nog tiden till att plugga. Men alla kunde imorgon. Alla och alla. Ni tror säkert det är många. Då har ni fel. Det är fyra. Fyra personer svarade ja på min fråga. Känns bra..! Nä men serri, alla dem verkar dessutom villiga. Så de grymt. Team Lowis!!!  *hejaklacksskrik*
.
Nä men serri nr 2.
Den ena gick i min klass i sexan och vi har inte sätts sen dess. Okej, två gick i min klass i sexan, men den ena har jag träffat två gånger efter antar jag. Ehm... (mitt nya dagligtskrifta "ord"). Båda dem verkar verkligen vilja. Så de känns grymt. Nä men serri nr 3. Jag hoppas allt går bra <3124563432

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0