nu har det gått för långt

Håll i hatten nu. Det är mallan som skriver.
Dagens upplägg:
* Ursäkt
* Bild
* Gnäll

Så vi börjar alltså med en ursäkt. Jag ber om ursäkt. För min frånvaro. Hade till och med glömt bort vårat lösenord. Då är det illa. Var tvungen att ta en kort funderare och när jag kom på det fick jag ta ännu en funderare. På varför vi har ett så långt jobbigt lösenord. Kunde vi inte bara ha ett kort liksom?


En bild, för att liva upp det hela.

Och så lite gnäll. Min morgon sög. Jag sov 40 minuter för länge, tappade min tandborste på mattan. Tandkräm på mattan, hår på tandborsten. Mumms.
Jag är sjuk också. Mår inte riktigt ok. Känns inte riktigt.. normal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0