hahahaha - mitt försök till hallallallallala

Ja, som sagt. JAg är i ett konstigt humör. Jag kan inte sluta blogga. Orkar inte. För roligt. Nästan värt att lägga ut en webcamera bild på mig. Men, opps. Jag har ingen. Oopsiee.
-
Nä men serri. Imrogorn ska jag dissa infon. För jag vill såå åka hem emellan skolan och jönköpingresan. Orkar inte. Dör. Oj, nu fick jag ett nervösitets ryck. HErreguuh. Vad ska jag ta mig till. Gaah, jag ska träffa folk jag inte sätt sen i augusti. Jag ska träffa nytt folk. Jag kanske ska bada "ta med badkläder, finns pool i området". Jag kommer inte bada. Var är det liksom. Kan inte vara så som i tyskland. Inte alls. Nej, det går inte. Men vart ska jag såva.
Och hörrni! Jag ska vara kvar i Jönköping 3h efter att man har checkat ut. Jag kunde välja en halvtimma efter. Men hatar att vara den som springer ifrån någonting först. Eller jag tror jag hatar det... Så får hoppas att jag kan chilla ett tag med några. Sen ska jag ta tåget och åka till storstan. kommer fram klockan ocho (så stavas det väl ändå inte?).
-
Aja, nog med tortyr, nu ska jag läsa igenom min grej. Göra en powerpoint kasnke kan vara bra. Ahh, livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0