Dryck

Godmorgorn my love
-
Nä men serri (standard)
Jag dricker té och ska snart påbörja en tugga på en baguette. Jag är hungrig men har inte varit sugen på yoghurt på säkert en månad. Blir serri äcklad bara jag tänker på smaken, nej jag har inte varit med om en José-insident (ätit för mycket och aldrig kommer äta igen). Jag bara halft spyr när jag tänker på det.
-
Idag äre. Måndag igen. Vilket betyder skola, allvar. Det snöar. Hemskt.
-
Jag har tjatat o tjatat på mina föräldrar att vi ska köpa hem en vanlig kaffemaskin (har bara nesspressokaffe hemma annars). Igår såg jag en nyinflyttat maskin i köket. Soet. Nu ska jag lära mig tycka om kaffe har jag tänkt.
-
Oh herre vad jag är hungrig. Nu ska jag ta o börja äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0