Aftonbladet

"Louise Eklund, känd inom lördagsfranskan. Som en chock berättade hon för oss att hon ska byta ut lördagsfranskan mot eventuellt torsdagsfranska. Hon fortsätter med att säga "torsdagar är de längsta dagarna i skolan, jag ska även tillägga att jag kommer ha privatfranska efter skolfranska". Är bra för henne?
Nu kommer hon att kunna leva som en ungdom på fredagar och inte behöva tänka på att gå upp tidigt dagen där på. Det sista hon hade att säga var "nu kommer inget stoppa mig för att ha en tjejkväll med Fellan, José och Mallan". Jag, Henrik Lundgren, önskar Louise all lycka inför den kommande tjejkvällen".

Kommentarer
Postat av: malls

du är störd

2012-01-21 @ 16:52:13
Postat av: lowis

rolig. rolig, föredrar jag att man kallar det.

2012-01-21 @ 17:22:10
Postat av: malls

du sitter och låtsas vara nån annan och skriver en artikel om dig själv? störd (på ett bra sätt) (kanske)

2012-01-21 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0