Tidigt i April

Okej rå. Säger väl de nurå...
-
Jag ska flytta. Hela min familj ska flytta. 
Vi bestämde det för flera år sen. Men nu för kanske tre veckor sen bestämde vi oss på riktigt. Nu är det "bara" papperarbeten kvar att skriva under. Vi kommer att flytta i April. Till en lägenheten ligger vid odenplan. Fin är den, mycket fin. För er som inte vet lever vi nu i en trea då det är för trångt trotts stora rum. När vi flyttar kommer vi alla kunna säga "mitt rum" utan att de andra ska bli förvirrande. Just nu kan man säga att vi alla har två rum var. Äh, jag förvirrar er bara... Hur som hellst. Vi ska flytta. 
-
Känsla:
Jag känner mig rätt tom. Kommer sakna kvarteret som aa.. jag kan inte beskriva vad. Jag har bott här i 18 år, det är svårt att släppa. Samtidigt som jag mer än gärna vill flytta.
-
Så till er som aldrig varit här, eller er som vill komma hit en sista gång. De e ok att komma.

Kommentarer
Postat av: malls

herregud blir så nervös av dina seriösa inlägg! trodde ni skulle flytta långt åt helvete eller något! herre.

men kewl då. grattis :)

kan fortfarande inte släppa hur nervös jag blev. hjärtstillestånd

2012-02-27 @ 15:38:14
Postat av: Lowis

Jo jag skrev något liknande "bli inte nervösa nu, jag ska inte flytta långt" först. Men tog bort det. Blev så mycket text.

2012-02-28 @ 15:15:11
Postat av: José

Trodde du skämtade först, med tanke på att du skämtade förut också om att flytta. Sen blev jag fett nervös, men när jag läste Odenplan lugnade allt ner sig. Yaay vad kul Lowis! Jag älskar att flytta!! Kan hjälpa dig inreda eller något!!!

2012-02-29 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0