Le Monde

Franska är rätt vackert.
-
Anyway *suckar*
-
Ingen fotografering igen, någonsin.
Inte till den nuvarande upgiften i vilket fall.
Såg fram emot fotograferingen i första taget.
Men jag har kännt på mig hela dagen att ingen kommer att kunna.
Visst hade jag rätt.
Ingen kom.
-
okej, så sorligt var de inte.
Vi skulle inte ens sätts en.
Men sanningen är den att den ena frågade om det skulle bli av fastän några hade hopat av.
Hon sa också att de har nationella imorgorn.
Det är inget jag vill stå ivägen för.
Så jag lät det gå.
Jag får helt enkelt nöja mig med bilderna jag har.
Tur det, att jag fotade förra veckan.
-
Då borde jag istället göra svenska-arbete nu.
Ska nog göra det..
-
ps: älskar att byta rader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0