Hahahahahahahhaa

looooooooooool.
Jag gick in på min mail nu (min seriösare mailadress). I vilket fall läste jag "Hej bestaste funktionär" från Way Out West. lol, jag dör. Asså, aa... De stog ingenstans att jag blivit antagen(?), vad jag såg... Jahapp... Då missade jag den chansen.
Men äh, de var oerhört trevligt att segla. Det var 1 Augusti jag fick mailet om de.. och festivalen var 9 t.o.m 11.. Enligt mig, borde de hört av sig tidigare.. Jag var i göteborg då.. Inte på segelbåten än.. Varför kollade jag aldrig min andra fucking mail??!??!

update: WTF!! Nu är jag nog skylldig Way Out West pengar.. (lol, vad annars). Men serri, jag hade ingen aning om att jag fått jobbet.. Jag skulle arbeta med "dagbevakning och scensäkerhet vid Flamingo".. nä vetuvad.. Jag hade velat gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0