Fucking hatfuckingmeddelande

Vi kommer inte ha några fucking lektioner med bara våran klass i år. Alla lektioner har vi tillsammans med B-klassen. Livslusten just nu ligger på noll och allt jag känner för är att gråta. Mitt liv är inte kul och jag vill dö. Jag hatar att visa mina bilder för folk, och nu ska jag behöva visa för ännu fler. Fml.
En sak som jag tyckt varit underbart med våran skola är just att vi har så små sköna klasser. Tack för att ni förstör mitt sista år på skolan! FUCKING TACK!
Ska sova nu, efter jag duschat och allt sånt BULLSHIT, och gråta en sväng och hoppas på att allt känns bättre när jag vaknar. Vilket det inte kommer göra eftersom vi har lektion med B-klassen. Måste dessutom ta bussen som jag hatar att ta. Gråter. På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0