söndagsångest?

Om det är någon som känner lite söndagsångest så ska jag ta och hjälpa till att bota den nu. Jag känner inte denna ångest, underbart. Så här ska vi se.

Först och främst: bara 4 skoldagar denna vecka.
Vi har typ inget denna vecka, okejdå, det har vi visst. Men typ inget man kan öva till. Ta dagen som den kommer mina vänner.
Sedan är det påsklov, i lite mer än en vecka.

Och nu. Bäst av allt. Håll i hatten nu. Allvarligt. Det är seriöst bara 40 skoldagar kvar till sommarlovet. FYRTIO! (med reservation för felräkning) Förstår ni?? Det är typ ingenting?! Hashhchggghehheg. Så känner jag. Detta klarar vi! Herregud. Supertagg. Bara 40 dagar.. Waow.

Har en spännande nyhet också. Som ni knappisar kan få veta om ni är snälla. Hiihihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0