Fucking liv, fucking panik

Läser Kenzas blogg nu... Ni vet, den ideala tjejen.
-
I alla fall, hon har tydligen lovat sig själv detsamma som jag har, nämnligen att ha körkort innan sommaren... Jag trodde serriöst att jag skulle ha körkort i slutet av mars. Men vilken planet bor jag på egentligen? mars? (hahah, jag är rolig).
-
Så de är som sagt mitt sista bud, körkort innan sommaren. Jag har börjat att ta med mig körkortsboken till skolan och kommer fortsätta så tills jag har det där kortet. Jag måste dessutom verkligen övningsköra så ofta jag kan!
-
Men det sjuka är att jag blir så stressad övar att veta att andra vill ta körkort. Ni ska veta att jag är inte bra på att hantera stress, jag blir så otroligt lugn av stress. Vem blir det?! Hur stört är inte det?!
-
Jag tror att jag blir så stressad för att jag har fått något slags behov av att känna mig bättre än någon för en gångs skull.
-
Aja, peace mannen!
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0