Wrååål skooor

Jag hämntade min skor hos skomakarn.
De klackade om mina fina och oerhört billiga skor från ellos.
Nu kan man gå utan att klacken låter mil bort.
Klacken är nu inte längre av plast heller. Gummi love you!!!!

Nä men serri. Jag har inte varit i den affären på kanske 10 år. (mamma lämnade in skorna). 
Nu när jag gick in så var min tanke:
hujedamej vad snygga skor!!

Såg ett par liknande skor som mina, men mer som josé's med resår och ack vad jag vill ha dem.
Jag har faktigst velat ha sånna skor ett längre tag nu och så finns det en minut ifrån min port.
Bor man centralt eller vad!? skämt o sido. Men shit, älskar birkastan <333333333333333333333


Det är förmodligen i en hellsikes bra kvallitet också i och med att de är skomakare.
Mamma! Checkade dock aldrig prizet.

MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0