Vad är grejen

Asså jag kan inte förklara känslan av att kunna använda en mellanslagstangent igen.
Det är sjukt.
Ibland råkar jag använda mig utav "_"
Men då vet jag att jag klarar av att göra det. Waow lixom. Woaw.

Jag har inget liv.
Jag chillar i sängen och chillar med datorn.
Jág går till och tillbaka till olika sidor.
Om ni, malls och José undar varför eran statistik på era bloggar är så hög (den blåa)
äre för att jag växlar mellan, Våran blogg, mina bloggar, era bloggar, facebook och att skriva inlägg på den här bloggen. Hur roligt kan man ha?

Jag har laddat ner spotify på lånedatorn. Klara inte av en spotify-fri dator i några timmar ens.
Så fort jag började använda den hemma så snackar vi bara om några minuter innan jag gav upp.
I skolan klarar jag mig dock. Men ah. Där äre inte lika tyst om man säger så.....

Nämen jag stänger ner sida för sida och öppnar sida efter sida och återupprepar detta ett ex antal gånger.
Jag har inte riktigt lärt mig mitt tal än. Men nu ger jag mig på även det.
Woaw. Jag vill gå o sova nu. Ser absolut ingen vitts med att vara uppe.
Inte riktigt jag att lägga mig den här tiden.. Men det är bra för både kropp och skäl.

Jag är ensam hemma, om man bortser från min bror.
Ma o pa lär vara hemma snart. Men ah. Att sova innan de är här känns inte jättekul.

Nä. God natt folks. Ses imorn <3<3<<33<33<33<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0