tågluffningen

Jag har tänkt lite på det här med tågluffning, och, det blir nog bättre som du sa Lowis. Att köra ena halvan nästa år och andra någon annan gång. Om vi ens egentlige måste, är ju bara Grekland och Turkiet där som jag vill till.. Men vi får väl la se.

Men då alltså att man ''endast'' tar dessa länder:

Danmark (för att man måste åka igenom)
Nederländerna (åka igenom)
England (spendera ett par dagar)
Irland (spendera 1/mer dag kanske)
Frankrike (spendera ett par dagar)
Spanien (spendera 1/mer dag kanske)
Portugal (spendera 1/mer dag kanske)
Italien (spendera ett par dagar)
Schweiz (åka igenom)
Tyskland (spendera ett par dagar)

Bra va!!!!!!!!?

Kommentarer
Postat av: Lo(uis)e

Ah! bra!

Bara så du vet skall jag bort den 28 Juli. Så nån dag innan det är bra om jag är hemma.



eller jag tror det var den 28, ska kolla.. Vänta..



Jepp, tjugoåttonde juli är det!

2011-09-24 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0