t-karta

José, josé, josé.

Inte ge upp hoppet nu!
Projectet är snart slut och du vet att de blir lugnare efter det.
Vi har börjat tvåan. Vi går i trean nästa år vilket, som jag förstått, ska va ett ganska slappt år.

Om du behöver hjälp med något (inom foto eller digital-bild) kan du ba fråga mig och trodligen Mallan också.
Om det är om du vill ha hjälp att komma på en idé, om du har en idé men inte vet hur du skall gestalta det hela, om du behöver veta hur man gör si eller så i photoshop. Eller om du bara vill ha moraliskt stöd.
Vi är här förej <3

och... Tankekarta <333.
älskar dem. Min bästa vän. Nämen serri. Innan min tankekarta hade jag absolut ingen idé om vad jag kunde göra. Och nu är jag i princip klar. och Nöjd. - vilket förmodligen jag kommer glömma bort på Onsdag då de andra visar vad de åstakommit. Men serri. Tankekarta, tankekarta, tankekarta. Jag skall från och med nu(du! (låten)) alltid försöka att använda de när jag gör mina uppgifter. 
Ett tipps ba! 

pues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0