Ouff

1. Dö Yan!


2.
En till person är tydligen utbytesstudent.
De jag har velat vara sen sexan.
Dö bitch.
Han är i Australien. Nu är jag inte lika inne för det,
men förut var det de ända landet som stod på kartan.
Nu vill jag till Amerika. Men Australien vore inte dumt.

Nu vet jag tre personer som är utbytesstudenter i år.
plus en annan som bara går i skolan i kenya i år.
Sen var det även en förra året som jag känt som var utbytesstudent då.

Först vare bara jag som ville. Men alla andra åker.
Dö.

Varför har jag inte överflöd av pengar?
Jag kan svaret. Jag har ingen inkomst helt enkelt.
Bara studiebiddraget som jag får leva på månad för månad.

Dör. Jag dör.

3. Favoritord för dagen: Dö.

4. En turist skrämde mig i tunnelbanan idag.
Jag stod bakom en grej och han stack fram sitt huvud.
Blev så rädd att jag grimaserade samt hoppa till. Jag kanske till och med utbrast ett ljud.
Han sa förlåt och jag skrattade skamset åt mig själv.

Orkar inte världen. Orkar inte mig.
Dö.
Die bitch. Die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0