myssssssssssss

Sub, som i subwaymacka.

paj, som i paj.

Nä men serri, vadå lediga på torsdag. Det är en full fucking dag.
Börjar så tidigt vi kan slutar så sent det går.

8:10 - 16:15.
Jobbig skola <3

Blev ledsen i ögat när jag tittade på schemat. Vi börjar 10:40 i morgorn = ingen sovmorgorn...

skoja. Nämen serri. Vadå Engelska på Måndagar. Vad hände. Det ska ju bara va foto. Fuck engelska.

Jag ska nog börja med siesta. Det är väl när man går hem och sover efter lunch. Det behöver jag. Guldvärt. Vi borde införskaffa de i skolan. Bara i våran skola. Sen så är resten av dagen frivillig, om man vill gå tillbaka till skolan eller inte är ett eget ansvar. Obeskrivligt bra skulle de va. Jag ska nog bli rektor så jag kan glädja mina elever på detta sätt plus att jag skulle lägga till en extra månad av sommarlov och lägga ut lite studiedagar här och var. Dela ut pajer i varje hörn och vipps. Jag äger himmelrikets skola.

Nu ska jag pumpa musik igen och somna till den. Mys. Mys. Mys. Jättemys. ush vad mys. Längtar. mys. gash vad mys. mysigt. jag kan inte sluta skriva. För mysigt och spännande. Jag ser fram emot att sova. herregud vad mysigt. myyyyyyyys. mys mys mys. GOD NATT <3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0