Man ångrar bara det man inte gjorde

TJa!
Tänkte ba meddela er om att mallan ångrar sig att hon inte sökte.
Jag ångrar mig att jag inte pressade henne mer och att jag inte sökte fast än jag är för kort.

Jag pratar förstås om modelljackten, tro det eller ej.
Mallan, Ja och José åkte till mascara-regnet <333333 Jag och José fick tre var mallan fick två, som hon inte ens fångade själv. dör lite. Men modelljackten råkade vara där. Så vi alla tre satte oss för att dömma folk. José tröttnade ganska snabbt.. Så hon gick ://///.
Jag och Mallan satt ända till att alla hade sökt. Vi såg långa och korta gå förbi oss. Skrattade åt folk som var förkorta och andra som inte kunde gå i sina höga klackar. Det var roligt.

Sen när man såg slutet på kön ville vi båda söka. Men kände inte för att ha en massa främlingar stirra på oss.
Kenza var där. Andreas var där. Så snygga. tro det eller ej, men jag dör lite för honom. Kbry.

Meen.. vi tog aldrig steget till kön. Vi såg när de stänge kön och det var inte kul. Men viiråå?!
Det var en som sökte som var kanske 140centimeter lång. Jadu, cirka 30 centimeter för kort. Men det skadar väl aldrig att söka.  

Vi borde lyssnat på rubriken.

Nä. Nu ska jag. Hör och häpna. Plugga.
Jag ska illustrera min reklamannons tänkte jag. Bäst.
Får se hur de går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0