Liv är död

hur fult låter inte de. "Liv är död". I alla fall.

Nu lär folk hata mig mer än vanligt.

Stefan liv dog som jag förstod, i en flygolycka. Otroligt tragiskt. Så klart!
Alla verkar vara så himla ledsna för familjen liv.
Men alla andra människor på flyget då? Bryr sig ingen om deras liv?
Tydligen inte. En skrev: Vila i frid Stefan Liv med lagkamrater.
Ingen bryr sig om dem? de andra. Lagkamraterna.
Jag orkar inte. Varför tycka mer synd om en person bara för att han i detta fall
är kändare än de andra. Alla avleds på samma vis, samma tragiska sätt och sammtidigt.

Men vad vet jag. Han kanske dog extra mycket.

Serri. Jag har inte läst någonting om detta. Så underskatta mig inte om jag inte förstår någonting inom detta ämne. Kommer vara helt losst om någon ställer en fråga. Så hoppa över de kapitlet. Tack!

Vila i frid alla som omkom idag. Vare sig det var på ett plan eller på grund av svält, matförgiftning, krig, mord, självmord, djurattack, blodbrist, sjukdom eller de som drunknade. Allt är lika tragiskt, det kan inte mätas i hur känd man är. Ingen förtjärnar att dö i förtid. Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0