l'ecole

Här sitter jag, i skolan.

Kom så sent att jag inte vågade ta mig in till lektionen som slutade (oh neJ. Den håller nog fortfarande på!! Jag skulle gått in!!!!!!).

I alla fall. Jag vågar inte gå hem heller, för där är mamma om hon inte gått till jobbet nu. O då måste jag handskas med det. "har du redan slutat?". "eeeeh... jag kom försent". Fuck it.

Jag vill gå hem. Jag börjar bli sjuk. Jag spydde nästan i morse när jag skulle dricka enshinagard. Jag har aldrig tyckt det var äckligt för ens nu och den är inte gammal. Utgångsdatumet är 2014...

Vad är det för fel på mig. Ändrar smaklökar och skit. Que pasa. Jag dör i prinsip nu, det skulle inte förvåna mig.

Sitter i en röding på femman, rummet är tomt. Jag vill sova. Jag ska nog gå hem och äta lunch. I och med att mina smaklökar har ändrats, vem vet vad jag tycker om idag. Ingenting förmodligen. ingenting. Vad ska jag leva på, vatten och bröd? Jag mår till och med illa när jag tänker på vatten. Då vet jag att något är fel.

Jag är sjuk. Min hals gör ont och är så där äcklig som den är varje gång en förkylning slagit ner. Hatar. Jag vill inte va sjuk. Jag har fucking ont i huvudet också. Dö bitch, dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0