Juste

Jag ska försöka att skriva kortfattat nu.

1. Jag och Mallan var på hötorget i veckan.
2. Vi letade byxor och böcker.
3. Köpte inget.
4. Vi gick förbi en lila matta.
5. Där folk med fina klänningar och kostymer gick in.
6. Skorna var fina dem med.
7. Vi glodde ett tag.
8. Blev fotad av en kamera med fetaste objektivet.
9. Sa jag att mattan var lila?
10. Någon dag efter kollade jag i en dagstidning.
11. Där jag såg samma lila matta.
12. Sa jag att vi såg petter där?
13. Nej, josé - inte bonde söker fru petter nu heller.
14. Men där satt jag.
15. Och läste tidningen.
16. Kungafamiljen var på samma ställe.
17. Och så klart massa kända musiker.
18. Det var en musikgala.
19. Vi var där.
20. Waow.
21. Jag kan inte skriva korta texter.
22. Hej då sötizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0