Jag är seriös (hur fan stavas det?)

Nej, stavning är inte min starkaste sida.

Jag kan inte sova/vila/chilla för taggad på det. Men snart då gäller det.

Läste malls blogg om att flytta.


1. När jag blir utkasstad / går självmant hemifrån kommer jag förmodligen inte våga bo helt ensamt.

2. Vore det inte härligt att ta nästa steg i relationen och flytta ihop. (skämt o sido).

3. Serri, flytta in tillsammans i en lägenhet.

4. Fint möblerat och inrätt.

5. Musik från alla hörn. I alla fall från min del. Men jag är snäll och kör hörlurar om ni inte vill höra.

6. Ha fest dagarna i ända. Typ springer på varandra och danzar sjunger en truddelutt och går vidare.

7. Hur roligt skulle det inte vara att skrika på varandra för massa småsaker.

8. Gå till affären och köpa hem mat till våran lägenhet.

9. Eller så kör vi lite vännerstuk och flyttar till olika lägenheter i samma trappuppgång.

10. Går hem till den ena eller den andra helt utan förvarning bara för att berätta något roligt.


Jag blev faktigst väldigt sugen på punkt 9. Oj vad fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0