hei igen

Alla verkar så sjuuuuukt otaggade.
Om alla är lika otaggade är det nog inte så farligt. Tänk så.

Jag är dock ett undantag. Blev ganska taggad  nyss. Inte för att jag vet vad jag ska säga.
De vet jag inte/ jag kan inte utantill. Men fedt.

Asså de va ganska skönt o lyssna på la lärarinna om jag får vara ärlig.
Jag måste ju kunna prata inför människor i vilket yrke (med få undantag) som hellst.

så här börjar min: .. ... .... . ...... ....? .. ... .... .. ..... .... ... ....... .. ... .... ....? .. ... .... .. ... ....? If that so, drink AVA.

Haha dör! älskar reklamer! <333333
kärlek!

Och ja, jag är medveten att jag inte är något vidare på språk. Men fuck yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0