"har du en jacka"

kommer vara våra nästkommande komentarer istället.

1. Jag har valt en platts.

är den bra?
så där/ jag tycker det för nu. Men kommer jag tycka det i morgorn?

varför valde du den? 
Jo, jag tänkte att de skulle få mig att våga gå dit.

det låter underbart! vart är det?
kyrkan. *utbrister jag stolt*.

hmm. är du säker på ditt val? 
Inte alls. Jag vet inte riktigt hur jag ska dokumentera det.

har du någon idé om hur du ska framställa det hela? 
Ja, visst har jag det. Men om det blir bra är en helt annan fråga.


2. "vi ska redovisa fotouppgiften efter höstlovet"

Det första jag kom att tänka på var:
shit. det är snart höstlov.

andra tanken:
Det är jullov snart.

tredje tanken:
Vår snart med alla dess lov.
Ta körkort.

Fjärde tanken:
Sommarlov snart och allt som kommer till med det. (tågluffa, bila, resa, chilla...)

Femte tanken:
Börjar trean.

Sjätte tanken:
Slutar trean.

Sjunde tanken:
Livet börjar.


3. Mallan.

Ack vad länge sen man hörde något från dig. Känns som veckor, månader eller år.

Glömde nästan att du fanns (överdriver).
Glömt hur du ser ut (överdriver).
Glömt hur din röst låter (överdriver).
Är sjukt närvös över att se dig imorgorn.

Kommentarer
Postat av: mallan

hah, skratta lite. kul. varför? vet inte. kände att det var kul med ditt (överdrivande). tror jag är kär i dig lowis. på ett bra sätt. (överdriver) nä, känner mig lite sådär idag. ojojoj

men asså..? du överdrev inte med att du är sjukt nervös över att se mig?

2011-09-25 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0