hangin' in tha school

nämen det är ju alltid kul, speciellt när det inte är någon annan här.. en står utanför dock, alltid trevligt. en gravid (hon måste va gravid) lärare gick förbi. tjockis. det får man lov att säga vid sånnahär tillfällen.
ifall någon vill veta så har jag fortfarande inte kommit på någon plats att fota. och jag känner ett enormt sug att köra bil. kult. kultare. kultast.

vi har fedt slapp dag idag, sissådär en timmes engelska här på "morgon"kvisten. sen är det lunch och efter det foto för hela slanten! inte för att det blir kul.. med tanke på att lärarn kommer skälla ut mig, och för övrigt så har vi prov då ja, prov. mmh, alltid trevlig.t.

jag mår bra idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0