Haha- Älskar mig själv. -nej

varning för långt ocoolt inlägg

Jag gick som sagt alldrig till grejen idag.
Där ifrån träffade jag en person vid namn Olle.
Jag har sätt honom då o då på stan. Men aldrig vågat säga något sen
jag slutade att gå på den där grejen.

Jag gick in på tv4 hemsida och såg att idol börjar på måndag.
Då jag såg en bild på honom.

Så jag kände att jag var tvungen att säga något (han är bra!),
så jag gick in på facebook. Då märkte jag att vi inte var "vänner" där.
Så jag skickade en vänförfrågan.

Så kul. Asså han tog förmodligen bort mig och jag har för mig att han
har gjort det innan också då jag skickade en vänförfrågning till honom.

Sen beslutade jag mig för att skriva ett mail utifall han inte ville va min "vän" :'(
Sen så komenterar jag i slutet att det är lite konstigt att bara skriva till honom från tomma intet.

Men jag är blyg, okej, jag ignorerar ingen. Lär er.

Ah, men det är grymt pinsamt förstår även jag.
Jag menar. Vi var vänner för några år sen. Han tar bort mig senare när vi tappat kontakten helt.
Jag lägger till honom. Han tar bort mig igen och nu la jag till honom igen. Vad vill jag honom?
allt!

Nämen under moderepotaget hade jag frågat en person om jag kunde fotta henne. Hon tyckte även att han skulle vara med. Men han hörde aldrig av sig och det blev inte av. Kanske för att jag borde tagit det första steget. Men what evz.

Å nu kommer jag inte våga gå in på facebook på ett tag. För jag är för rädd för att bli dizzzad igen.
Dö lowis, dö.
Jag undrar om han kommer svara på det och vad kan han möjligen skriva som ett svar.
"okej, då vet jag". Eller vad?! Nämen jag vill ha svar av något slag. De kan till och med vara "hör aldrig av dig igen", de går bra. Det är i alla fall bättre att höra det en än total tystnad.

(nu skrev jag ännu ett långt inlägg. Jag vet. Ocoolt).

Nämen serri. Det är inte ens roligt. Bara sorgligt.
Jag dör. Jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0