Facebook livade upp mitt humör

I timmar har jag funderat på hur jag som mest troligt skall kunna bli sjuk tills imorgorn,
för att sedan vara frisk på kvällen.

Kom inte fram till någon lösning. Och, hör och häpna, jag ville inte svika min gupp (som om jag vore nytta). Men i alla fall, på fem minuter blev jag häpnandsvis taggad på morgorndagen.
Under de fem minuterna förstod jag att min pappa hade rätt och jag hade missuppfattat vad jag skulle prata om. Jag såg ljuset i tunneln.
Nämen jag blev helt enkelt tilldelad ett "tal".. Vilket jag föredrar framför att välja själv.
Så nu skall jag öva in min fina lilla text och i morgorn kör vi.

Förmodligen kommer jag att ångra att jag inte sjukskrev mig när jag väl står där uppe, med ett par tusentals stirrande ögon.
Du förstod rätt. Vi ska ha ett tal på engelska för kungen i morgorn.
(skoja).

nämen serri. Fett Pirr.ig.t.

Sen hånade även min pappa skolan.
Det står Enkätutverdering.
Enkät betyder tydligen utverdering. En utverdering med gränser.
Så de blir lite dumt. typ, utverderingutverdering. Typ stammande. Som en viss franskalärare skulle sagt. Inte av det manliga könet. Om det var han ni trodde jag mena, hade ni inte rätt. 
Nämen vad vet jag, padre kan ha fel. Han är inte direkt en svensklärare om man säger så...

Nä. Nu har jag redan blivit lite otaggad på redovisningen. Mest dårå för att jag är lat. Sen gillar jag inte uppmärksamhet samt att två klasser ska stirra på mig när jag pratar. SHIT! de tänkte jag inte på föräns nu. JAG DÖR! JAG FÅR PANIK!! aahaggasdhafhadsfdhdfh.
Nämen det går bra. Får stirra på José et Mallan för att inte skrämmas iväg utav alla blickar/suckar/viskningar/osv.

Förlåt om jag göre svårt för er andra genom o säga detta. Men ah. Coolt.
Jag får chilla hjärnan ett tag så jag inte grips av panik.

Vad mycket jag skriver nu för tiden. Bara en massa text. Hur kul är det på en skala?!
Oh no... Jag har inte gjort den skalan på denna datorn nue. Måste göras.
Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0