döda i skolan

Jag och lowis ligger döda i skolan.
jag var depp för jag ville inte sluta halv fyra som vi skulle göra. osso ba blev vi klara vid två och fick sluta. så skulle vi gå på toa innan men det var typ fullt så jag og lowis åkte ner till ettan. sen så gick vi upp. och ut. stod lite där. började deppa sönder. stod där. sa typ ska vi gå in och dö igen? aa det låter lockande faktiskt sa lowis. stod där och tittade lite. så ba gick vi in och nu ligger vi döda i studiorummet. helt mörkt här inne och vi ba ligger här, mitt på golvet. det är gullit. på riktigt. vem ligger kvar på golvet i skolan en fredag när man kan gå hem tidigt? vi, jag dör.

lowis säger lite gulliga citat
"om det skulle börja brinna skulle vi i alla fall bara kunna hoppa ut genom fönstret"
"tänk om dom skulle tända eld på något och slänga in det hit, så vi börjar brinna. det vore taskigt.."
sen konstatera hon att "golvet här inne är nog inte så fräscht" no shit.

nä nu ska ja dö lite till. ha en trevlig helg allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0