de får bli som de går helt enkelt

Jag är för lat.
Hur har jag tänkt att jag ska få en kariär?
Jag behöver ett jobb där jag inte har ett så stort ansvar,
att jag ska komma lite mer i andrahand.

I alla fall. Som vanligt säger jag att jag ska plugga. Men skillnad från andra dagar
har jag inte ens kommit så långt som att titta på boken.
Jag skulle plugga matte igår, slutade med att jag kom hem några kassar från stan.

Idag har jag bara kollat på tv. (no lifer).
Jag har tappat bort min mattebok/orkar inte leta.
Så jag tänkte gå in på någon fucking mattesida och lära mig lite grunder ingen och ingen.
Men fastnade vid att pumpa in musik i mina öron och stirra och tänka på ingenting.
Mitt liv låter väldigt deprimerande.

Jag känner för att gå i ide och vakna i vår. Hatar höst och vintertid! Hatar.

Kommentarer
Postat av: mallan

jag ska lära dig gilla hösten! och vintern! vi har massa kul att se fram emot! (säger inte vad, då kommer jag inte vilja göra det sen, vi tar dagen som den kommer, steg för steg) vet att du gillar det lite. om inte, då ska jag lära dig göra det. puss på dig lowis <3

2011-09-25 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0