angenämnt

Idag tog projektet slut. Vilket gör livet lite mer värt att leva.
Nu sitter jag och chillar o njuter av att jag inte har massa saker jag måste göra. Suger på ett vrål. Djungelvrål. Kul. Häst. Bonde. Jag chillar som ni förstår vid datorn, framför tv'n fylld av massa bönder. Bonde söker fru <3 Söta människor detdär. Jag har duschat också, och hoppat i min jumpin. Så livet är väl helt ok just nu.
Så är läget. Oj, glad människa på tvn. Efter bönderna kommer miljonärerna, efter miljonärerna kommer vampyrerna. Bonde söker fru - Svenska miljonärer - True blood.
Per-Olov heter en bonde. Pär-Ola heter en annan. Hahah, orkar inte. En är lesbisk. En ska spela cool. Hahah, cool kille. En kommer bli lite lätt röd i ansiktet, och tycker det är en bra känsla. Grattis, säger jag.
Jag är ganska hungrig. Tror jag ska ta och hämta min ben&jerry och fläska i mig det lilla som finns kvar. Gott, skulle jag säga.

ps. han blev lite lätt röd i ansiktet, gulli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0