3

Jag är ganska sur på min pappa nu, coolt nog. Besviken kanske man ska säga..

För det första så bjuder han hem några kompisar till honom då de skall se på sporten.
Jag ville ha en ensamkväll o lägga mig tidigt, hur tråkigt de än låter. Sen ville jag se på film och bara allmänt mysa. Jag övervägde att gå till Tonår. Men jag var för feg den här gången med. Som straff för att jag inte går, så kommer de hem till oss. Känns nästan så.

För det andra så slängde han min egenlagade pesto jag skulle äta till middagen.
Slängde, kom igen. "det var så lite kvar"... ah med dö. Lite är bättre än inget.

Det här dagen har varit slöseri med tid.
Men att sova i studion, gör man inte varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0