123456

1. Har någon av er kommit på en plats å fota??

2. Vi måste ju åka till the english shop josé?! och lowis, om du vill ♥

3. Glömde bort trean.. men minns att det var något "viktigt"..

4. Bäst att vi ska redovisa fotouppgiften efter höstlovet ♥ ♥ känns ju som en evighet dit = bra = mycket tid.

5. Synd att vi måste komma på en plats till uppgiften tills imorrn..

6. Jag har såklart inte kommit på någon plats.

ps. jag har köpt doftljus, dom gör mig illamående.. spyr. luktar massa i mitt rum och min näsa kliar och jag nyser. kul? nej. ps.2. jag har köpt en jacka också. en jacka! waow, nu behöver ni inte fråga "har du ingen jacka" :o varje gång det är kallt :)) så bra vah?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0