1,2,3

1. Vi får besök snart.

2. En boråsare skall sova över.

3. Jag kan inte konsentrera mig på skolarbetet.

4. Så jag har ärligt inte gjort någonting vettigt sen jag kom hem.

5. Jag har cyklat till prisextra för att köpa naturgodis bland annat.

6. Imorgorn skall jag gå upp tidigt o tänka lite mer på vad jag skall säga.

7. Jag vill inte gå upp när vi har en gäst sovade i vårat hem.

8. Jag vill inte duscha eller äta frukost när någon annan är här.

9. Men jag måste.

10. Ångest? Inte alls.

11. Jag har inte ens ångest inför redovisningen.

12. Fast än jag knappt vet vad jag skall säga

13. och att jag knappt kan några passande ord på engelska.

14. Jag dör.

15. Men jag bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0