Tårögdare

Juste.

Min mobil är hemsökt.
Jag lade den i jackfickan på ljudlöst och knapplock. Sen tog jag fram den för att jag hörde en sms signal. När jag tog fram den såg jag att det stog ett sms som jag inte hade skickat till mallan. Men jag hade inte skrivit det. Det stog någon fucking varning.

Senare hade jag skickat ett sms till mallan där det stog "kommer snart". VA? jag har inte skrivit de.


Och när yan gick från lektionen.
Yan: au ravoir. *Släcker lampan*
Jag och två andra perssoner satt och försökte plugga. Det vart bäcksvart.

När jag kom hem /s:t eriksplan regnade det. Inte mycket, för då skulle jag kunna ha paraply. Men nu var det äckligt regn då man inte vet vart man ska ta vägen. För de är skvätt och inte regn.

När jag beställde chai latte på espresso house var kassören fett konstig. Prata med en röst/konstig sen när hon fråga om något lät hon helt anorlunda. wtf?

Mitt liv är inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0