Lissna

Om jag har en röst i det här, så tycker jag att vi ska dra våra arslen till studion. Jag, Mallan, José och mopsen.
knappattackarna. Om mopsen är med är det förmodligen bäst att göra det en helgdag. typ, lördag. typ, söndag. Nästa vecka. Men ah, ni förstår. Jag är verkligen sugen på att fota i studion. Så skojj!


ps. Jag får panik. Jag kan inte använda photoshop. Det är inte okej. Jag fick ett sånt där "strunta i läxor och gör annat viktigt" rus. Så jag ville redigera lite bilder. Men ajjj så kan jag inte för att ps inte funkar. DÖR

ps 2: Dricker hemmagjort thé. MUMS

ps 3. Jag och Mallan är förälskade i en och samma man och han i oss.

Kommentarer
Postat av: Mallan

3. Hahah dör <3 soetboll <3

fan vad du går och blir förälskad i folk förresten.. Dendär chris vare ju nyss med Jose, och nu han med mig <3 fett gullit

2011-10-03 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0