hat

Hejje.

Jag typ hatar mig själv.
Kom fösent till skolan. Så jag kände att det inte var någon idé att smyga mig in i klassrummet. Jag gick därför direkt till skåpet för att hämta laddaren, sen for jag ner till folkan för att plugga franska. Asså shit. Jag ligger så efter. I allt. Vi hade en engelskaläxa jag inte gjort klart. Igår hade vi svenska, då jag sket i att göra vad man skulle. Jag kan inte skriva dikter. Vem tror hon att jag är. Och franskan... det är inte ens kul, jag är för dålig. Jag har jättesvårt för att komma igång, om jag inte skulle ha det, hade jag aldrig skrivit detta inlägg. Som ni ser så suger jag på språk. Matte är inte heller ett starkt ämne för mig, historia lika så. Foto och digital bild går väl så där, förrutom att jag aldrig har några idéer. Var får alla sina ideer ifrån och hur utför ni dem så himla bra

Fuck you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0