elf

Folk i klassen kommer till skolan i tro om att man ska visa upp sina bilder.
Ni går förmodligen inte in på vår blogg eller sms6 innan ni går till skolan,
vilket ni borde ha som vana.
För snart går de som var tvungna att gå upp klockan sex att ta sig till skolan.
Själv vaknade klockan åtta. Satte mig vid datorn i panik i tron att skolan börjar
tidigare än vad den egentligen gör. Men ack, vi har en enlektionsdag som börjar 10:40.

jag
Först har vi engelska. Skippar datorn.
Sen har vi lunch. Gratis mat.
Sen har vi foto. Ska fota t-centralen tror jag.

Exempel 2.
Först engelska. Tar med datorn och glömmer bort att man faktigst har lektion.
Lunch. åker hem.

Exempel 3.
Anmäler sig "sjuk" och skiter i skolan helt enkelt.

Den sist nämnda kan dock jag inte genomföra, jag bor för nära...

ps: wenn die elf Tage ist das eine Jahr-Jubiläum. Wir begannen den Blog für ein Jahr bald.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0