Vad ska jag göra i 30 mins nurå

Tja!

Jag bryter mot mina egna regler. Hatar't!
Men är tvungen att dela med mig om de senaste nyheterna lixx.

Jag fick svar av anns hon tyckte det var bra att jag skrev vad jag kände och tror inte att jag säker gruppen. Hon sa att hon skulle återkomma innan lektionen. Så jag kanske kan jobba själv trotts allt. Det låter bara för tragiskt, men jag förtjänar (sjukt osäker stavning) ingen grupp helt enkelt.

Vad mer...

Jo, min mobil är helt paj. Jag kan varken få sms eller skicka, man kan inte ringa till mig eller tvärt om, jag kan inte öppna något pogram osv osv. Den är paj. Nu måsteja ju bytaren. Den ställde till ett ocoolt problem igår, då jag skulle gå upp tidigt och hade väckning. Jag hade mobilen i laddaren, men otroligt nog laddade den ut. Sär mobil!

Sen vill jag säga att min helg har varit sjukt ointressant. Jag har hoppat över allt med skolarbete att göra, inte för att hänga med andra, fezta o sånt där. Nej nej. För att tillbringa min sista dag att se på  film. Hur sjukt är de?! Jag ska ha mitt tv och datorförbud så länge jag kan, men minnst en vecka. Sen blir de väl lite lungnare.

En fjärde sak då.

Snart äre nationella matteprov. Som vi alla ser fram emot. Så igår anmälde jag mig på en intensiv mattehelg nästa veckas helg. Underbart. Från kl. 8 till 4 tror jag. Lördag och Söndag. En helg kan inte spenderas på ett roligare sätt. Nä men serri. Jag behövere, sharre lär bli chockerad när han ser mitt nationella matteprov. Om jag lyckas vill säga.

Är ni glada att ni inte lever mitt liv nu?
Var de. Dit är så mycket mer värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0