sss - svek svett och sorg

Jag skickade precis iväg ett mail till Anna, om att få hoppa av min svenskagrupp och istället köra på eget race. Det är absolut inte så att jag inte gillar min grupp.

Men om jag får vara ärlig.
De är på 9/10 och jag är på 1. max 2. If you know what i mean.

Nä men så här äre. Jag skäms över mig själv för att jag inte hjälpt till. Så om ni läser detta, mina vänner och kolleger. Jag, är en hemskt lat människa. Jag gör allt i sista minut och allt är halvdant. Jag hoppar av när det går som bäst. För jag gillar inte uppmärksamhet och beröm. Därför förtjänar inte jag en grupp med folk som är tvärt om. Jag förkänar ingen grupp. Dock kan man se de som en övning. Men en övning för mig är kanske allvar för en annan. Jag vill inte vara den som sinkar ner gruppen och gör så att de skäms över sitt arbete, för att jag inte pressterade väl nog.

Men jag ska bättra mig. Med undantag om hon inte svarar innan svenskalektionen, då jag kommer skita i den. Folk lär väl inte lägga märke till det ändå. Nästa vecka blir en socialt-fri vecka. Jag ska bara göra skoluppgifter på datorn, jag ska inte se på tv och jag ska lägga mig tidigt. Men det är inte allt. Min mobil är paj, med de menat att man kan smsa mig men jag får aldrig smsett. Jag kan dock skicka sms, men till vilken nytta är de om man inte kan få svar? Så nästa vecka är det konsetration på skolarbetet och livet utan stråling.

Jag hoppas. För gruppens bästa. Att jag kan hoppa ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0