Nu är jag självisk

men......

Mina föräldrar, jag och Boråsara skallllllllllll kanske åka till London en weekenddddddddddd i vår...
Så nu är jag smådum och säger att jag tycker att vi ska ta en solresa dagarna efter vi slutat tvåan. Jag menar, vi är 18 (undantag malls), solresa är billigare än london, i och med att man ba vill köpa en massa saker i londonnn. Jag i alla fall. Sen så är det varmare rå. Det är lov så man behöver inte tänka på plugget, at all. Man kan vara borta längre, om vi känner för det. Vi har även mer tid på oss att samla ihop pengaaaaaaaaaar. Och framför allt, ragga på spaniorer/italienare/turkar/greker eller vart vi en väljer att åka. Ragg.
Känner mig dum, spess mot josé. förlåt!


Men vad säger ni?
Hiss eller diss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0