nervositet

Har placerat mig längst bak i ett hörn. Perfekt läge. Standard.
Är dock ensam och vet att ingen kommer sätta sig bredvid mig, eller kanske inte ens i närheten. Detta kommer leda till att manuel säger något i stil med "bjerkeell.." och ser ledsen ut. Och sen kommer han säga till mig att flytta fram. Då kommer jag behöva sitta typ i mitten någonstans i mitten eller längst fram. Nervositeten kryper fram, drar sig över mig. Jag vill sitta i mitt hörn, ok? Låt mig va, tack på förhand.
Seriöst, får panik, ångest, illamående. Jag vill inte flytta fram och behöva släpa mig igenom hela klassrummet när alla stirrar. Nej tack. Jag vill inte sitta i mitten, och inte våga röra mig. Och för tillfället är det typ tomt i klassrummet, vilket definitivt betyder att jag kommer behöva flytta fram, eftersom att det är tomt. Spyr. Och gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0