jobd

Jag var nyss med i en reklam. Pinigt vare.

Spec för att mammas kompis (hon som fixar det hela) verkade tycka att jag var dum (i huvudet), vilket jag var. Jag skulle skriva  dagens datum. Trodde det var den 10/9 idag. why? venne. Visste typ inte att det var november. Fick lite ongest. Snart 2012.

Det var alltså en reklam för ett drogtest...
Jag skulle blåsa i en grej, typ sån där man blåser i om man kör bil och är full då polisen ber en att blåsa. Nåja, jag fick 500 spänn i alla fall.

Det lät dock som om de kanske kommer att visa den i skolan. Pinsamt. Jag är med, min bror är med och min mamma. HEJ  FAMILJEN EKLUND! minus far. Mamma ska till och med ha cykelhjälm. 
Om det blev bra, vem vet, kanske får jag fler jobb.
Tråkigt för dem, är jag inte fotogenisk.

"Det är inte ett modelljobbb" sa hon.
Hon sa även "hur ska vi göra med hennes munsår" bakom min rygg.
Jag menar, man kan redigera bort det, eller ha en annan vinkel. Vilket jag hade.

Aja, lite rikare kommer jag till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0