bjud

Skrev nyss ett minne i estioa gruppen. Från ingen stanns kommenterar jag folk, tror det bara va ett minne för mig men om inte vore re ocoolt om man hörde de någon annan stanns. Nä men jag kom nu för att säga att när jag tvättade lite klädz idag så sjöng jag en låt, om just de. Texten suger duvetvems men beatet äger häst. Fastade på huvudet nu igen näär jag skulle zova. Så tänkte jag: vad är de för grym låt igen.. Så öppnade jag spotify och insåg att den var min. Den påminner lite om lykke li kan ha att göra med att jag lyssna på henne innan tvättningen.. Juste vänz. Min mobil funkar. De suger. Kunde fått en ny. Pappa kom hem med en iphone 4 till min mamma idag. Jag vill ju haren! Så alla nummer är raderade. Fick dock flera sms av knapparna från dagarna innan. Jag har väl fem nummer nu inklusive ma o pa. Men jag har egentligen inte så många fler nummer attt ragga upp tragiskt nog. För visso ändrade jag till ett stencoolt tema. Hästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0